Geçmiş Bir Doğumgününü Kutlama Telafisi

Bugün burada eski bir dostumun geçmiş doğumgününü kutlamak amacıyla toplanmış bulunmaktayız. Evet, aradan 8 gün geçti ama hala utanmadan bunu telafi etmeye çalışıyorum. Aslında kendimce nedenlerim var. Bu kadar geç kutlayışımın nedeni okul ve dersane dışında bir sosyal aktivitemin olmaması. Çok kısa vaktim olsa bile kutlamadım çünkü eğer bir doğumgünü kutlayacaksam bu öyle sıradan bir günmüş gibi olmamalıydı. Bende bu vakit bulamayışımdan dolayı kutlayamadığım doğumgününü blogumda kutlamaya karar verdim.

Dediğim gibi, 8 gün önce yani 14 Kasım'da eski bir dostumun doğumgünüydü. Adı Uğur. Yazılarımın altında yorumlarına denk gelenler vardır eğer hala bu blogu takip edenler varsa. 2008 yılının Şubat ayına dayanırdı bizim arkadaşlığımız. İyi ya da kötü kocamaaan aylar devirdik beraber. Genelde birbirimize hep zıttık, terstik ama bir o kadarda severdik birbirimizi. Şu lanet olası örneği vermekten nefret ediyorum ama "zaten mıknatıslarda da hep zıt kutuplar birbirini çekermiş ehehe" demeden geçemiycem. Doğruları oldu, yanlışları oldu, mutlu oldu ama genelde hep mutsuz oldu, aşık oldu, pişman oldu, kimi zaman çocuktan beter oldu, kimi zaman nasihat eden ebeveyn oldu, dost oldu, düşman oldu, gün geldi güler oldu, gün geldi ağlar oldu. Ama bunları olurken hep kendi oldu. Hiç başkası olmadı. İstese de olamazdı zaten çünkü söylediğine göre onun maskeleri yoktu. Herkesin güne başlarken taktığı maskelerden onda yoktu. Ve bir gün beni anlamadı, belki de o kendini anlatamadı. Sustuk... Konuşmadık günlerce, haftalarca, aylarca. Artık zıt kutuplar birbirini iter olmuştu. Birbirimizle konuşmadığımız yetmiyormuş gibi çevremizdekilerde konuşmamaya başladı. En kötüsüde iki tarafın tam anlamıyla birer inatçı keçi olmasıydı. Bu uzun susma dönemiyle birlikte pek çok şey yarım kaldı. En başta dostluğumuz. Peki başka yarım kalan şeyler var mıydı? Evet. Şimdi burada bir doğumgünü hediyesi olarak geçmişin tozlu raflarından bazı anıları indiricem. Bu çok basit bir hediyeymiş gibi gelebilir ama benim için değeri çok büyük. Tam 1 yıldır sakladığım hem maddi hemde manevi hatıralarım, anılarım var. İşte onlardan bir tanesi.

30 Kasım 2008 Pazar
Çağdaş ㋡
KiniX



(03:23) Çağdaş ㋡:
bu saatte ne işin var len :D
(03:24) KiniX:

:D
(03:24) KiniX:
Olm oda arkadaslarimla pizza yedik. Tiras oldum. Yatmadan bi girdyim de pizza yedigimi soyleyip hava ataym dedm
(03:24) KiniX:
:D

(03:25) KiniX:
Sen uyumadin mi hala
(03:25) Çağdaş ㋡:
hayır :D
(03:25) Çağdaş ㋡:
yeni oda arkadaşların iyi çocuklara benziyo
(03:26) KiniX:
Iyi lan. Bunlarla cok iyi anlasiyorum
(03:27) Çağdaş ㋡:
:D

(03:27) KiniX:
Sen napiyon bu saatte hala pcde?

(03:27) Çağdaş ㋡:
ags bitti ya azcık bakayım sağa sola dedim
(03:27) KınıX:
:D

(03:27) KınıX:
Iyi yaptin da yat zibar artik
(03:28) KınıX:
:D

(03:29) KınıX:
Dedektif
(03:29) KınıX:
Sana bi gorev vereyim
(03:29) Çağdaş ㋡:
söyle :D
(03:29) KınıX:
Kendini gelistir

(03:30) Çağdaş ㋡:
ne konuda
(03:30) Çağdaş ㋡:
www.gyzem.com oynuyorum
(03:30) KınıX:
SiBiNo yu biliyo musun
(03:30) Çağdaş ㋡:
kendimi geliştiriyorum bu sitede
(03:30) Çağdaş ㋡:
hayır son söylediğini bilmiyorum
(03:30) KınıX:
Gercek hayatta gelistir kendinh
(03:30) Çağdaş ㋡:
ama gyzem var o daha stratejik
(03:30) Çağdaş ㋡:
sibino ne
(03:31) KınıX:
SiBiNo nun anlamini bul lan
(03:31) KınıX:
Hadi bakalim
(03:31) Çağdaş ㋡:
ama bir dedektifin en önemli silahi ipuçlarıdır
(03:31) Çağdaş ㋡:
ipucu yokmu
(03:31) KınıX:
Ben karamsar yazilarimin ve siirlerimin altina KiniX \ SiBiNo diye imza atiyorum
(03:32) KınıX:
Al sana iPucu
(03:32) KınıX:
Yarina kadar bul
(03:32) KınıX:
Bulabilirsen her gorevinde desteklerim seni
(03:32) Çağdaş ㋡:
şimdi uyuycam nasıl bulayım yarına kadar
(03:32) KınıX:
Saygi duyarim altgecite
(03:32) Çağdaş ㋡:
(03:33) KınıX:
Yarin aksama kadar yani
(03:33) KınıX:
(03:33) Çağdaş ㋡:
ipucu ver
(03:33) KınıX:
Bu kadar ipucu
(03:33) KınıX:
Hadi yattim ben
(03:33) KınıX:
(03:33) KınıX:
Iyi geceler sana
(03:33) Çağdaş ㋡:
sanada
(03:33) KınıX:
Görüsürüz
(03:33) KınıX:
(03:33) KınıX:
By






Aradan tam 11 ay 22 gün geçti ama ben hala bu yarım kalan görevi hatırlıyorum ve onca araştırmama rağmen bulamadım. Bu yarım kalanlardan sadece bir tanesiydi. Şimdi bir başkasına bakalım.



20 Ocak 2009 Salı
Çağdaş / Cut! :D
KX#7


(15:53) KX#7:
çado
(15:53) KX#7:
(15:53) Çağdaş / Cut! :
hee :D
(15:53) KX#7:
sana bi şey srocam
(15:53) Çağdaş / Cut! :
sor
(15:53) KX#7:
ama çok pis sorcam
(15:53) KX#7:
:D

(15:53) Çağdaş / Cut! :
sor
(15:53) KX#7:
öyle bi sorcam ki
(15:53) Çağdaş / Cut! :
lan sor
(15:54) KX#7:
ne sorsam ki
(15:54) Çağdaş / Cut! :
:D

(15:54) KX#7:
sana bi kız ayarlıyım mı çado yanlış anlama aşk olaraktan
(15:55) KX#7:
ayarlıyım mı
(15:57) KX#7:
soru sordum içinden gelmiyosa ayarlama de
(15:59) KX#7:
please, be 'tın' me
(16:01) Çağdaş / Cut! :
hee naber :D
(16:01) KX#7:
soru sordum
(16:01) Çağdaş / Cut! :
dalmış gitmişim kusura kalma
(16:01) KX#7:
soruma cevap ver ~hıom
(16:02) Çağdaş / Cut! :
olum boşver be o istanbul'da ben bursa'da olmaz böyle.zaman öldürmek bu işler :D
(16:03) KX#7:
olm mekanı boşver sen haber ver hem bulacağım kızın istanbulda olduğnuu nerden biliyosun
(16:03) Çağdaş / Cut! :
büyük ihtimal orasıdır
(16:03) KX#7:
sen bana söyle kalbin ne alemde
(16:07) Çağdaş / Cut! :
kim acaba merakta ettim şimdi
(16:08) KX#7:
sne kimliğini boşver sen bi anlat nasıl birini istiyon
(16:08) Çağdaş / Cut! :
oha
(16:08) Çağdaş / Cut! :
kaç çeşit var lan elinde :D
(16:08) Çağdaş / Cut! :
iyice çöpçatan olmuşsun sen
(16:09) KX#7:
ya çöp çatan değil lan kimseyi ayarlayacğaı myok sadece merak ediyorum
(16:10) Çağdaş / Cut! :
olum ne bileyim benim kafamdan olsun işte
(16:10) Çağdaş / Cut! :
az çok tanıyosun beni
(16:11) KX#7:
senin kafanı.... mesela..?
(16:11) Çağdaş / Cut! :
:D

(16:11) Çağdaş / Cut! :
lan utancımdan konuşamıyorumda
(16:11) KX#7:
söyle sen
(16:14) Çağdaş / Cut! :
benim gibi ota boka gülen,optimist yani
(16:14) Çağdaş / Cut! :
tiki olmayan
(16:15) Çağdaş / Cut! :
eee başka
(16:15) KX#7:
bilmem rock dinlesin mesela
(16:15) Çağdaş / Cut! :
olabilir evet :D
(16:15) KX#7:
rapi sevmesin bok atsın hep
(16:15) Çağdaş / Cut! :
aynen :D
(16:15) KX#7:
haykiye laf atsın
(16:15) KX#7:
(16:15) Çağdaş / Cut! :
bravo lan
(16:15) KX#7:
başka
(16:15) KX#7:
fiziksel olarka sarışın esmer kumral
(16:16) KX#7:
http://www.uludagsozluk.com/e/4480385/
(16:16) Çağdaş / Cut! :
sarışın yada kumral olsun
(16:16) KX#7:
tamam entrym nası lbu arada
(16:17) Çağdaş / Cut! :
görünmez bkz ile kılpayı + verirdim
(16:18) KX#7:

:D
(16:18) KX#7:
hım kızdan konuşalım
(16:18) Çağdaş / Cut! :
lan
(16:18) KX#7:
sarılınlar boktur diyordun hani
(16:19) Çağdaş / Cut! :
:D

(16:19) Çağdaş / Cut! :
eee şey
(16:19) KX#7:
ne
(16:19) Çağdaş / Cut! :
her sarışın birbirinin aynısı değildir dimi :D
(16:19) KX#7:
:D

(16:19) KX#7:
hım

(16:29) KX#7:
kızıl olmaz mı
(16:30) Çağdaş / Cut! :
ohooo çok iyi olur
(16:30) KX#7:
:D

(16:30) KX#7:
tamam
(16:30) Çağdaş / Cut! :
Kızılı 1 numaraya al :D
(16:30) KX#7:
sarışın kumral ya da kızıl
(16:30) KX#7:
esmerlere ne garezin var
(16:30) Çağdaş / Cut! :
yo bi garezim yokta ben kendimi bildim bileli esmerlerle iyi geçinemem hep kavga ederim
(16:31) Çağdaş / Cut! :
nasıl bir ilginçliktirse artık
(16:31) Çağdaş / Cut! :
hiç bir esmerle anlaşamadım bugüne kadar
(16:31) KX#7:
benle nasıl geçiniyon lan
(16:31) Çağdaş / Cut! :
o ayrı olum
(16:31) KX#7:
benle anlaşamıyon mu
(16:31) KX#7:
daların sana
(16:31) KX#7:
neyse
(16:31) Çağdaş / Cut! :
.D
(16:31) KX#7:
başka yaş konusunda aralığın var mı .D
(16:32) Çağdaş / Cut! :
yok yavrimo.17 olsun işte yaşıt
(16:32) Çağdaş / Cut! :
benden küçük yada büyük olmasın yani
(16:32) Çağdaş / Cut! :
kendimi desti izdivaçta sandım yemin ediyorum
(16:32) KX#7:

:D
(16:32) KX#7:
evet o zaman perde açılsın
(16:33) Çağdaş / Cut! :
ne çabuk buldun lan
(16:33) Çağdaş / Cut! :
hee turuncu saçta olabilir
(16:33) KX#7:
yok lan nerden bulcam öylesine soruyorum
(16:33) KX#7:
zatne bneim bulmamla olacak bi iş değil senin bulup bulduğun anda vurulman lazım
(16:34) Çağdaş / Cut! :
lan uğur heveslendirdin o kadar
(16:34) KX#7:
olm ben başta da dedim ayarlayacağımdan değil de merak ettim diye
(16:34) Çağdaş / Cut! :
lan yalan atma sana kız ayarlayayımmı dedin
(16:34) KX#7:
tamam da ciddiye mi aldın hemen
(16:34) Çağdaş / Cut! :
:D

(16:34) KX#7:
ayarlıyım istersen
(16:34) Çağdaş / Cut! :
:$

(16:34) KX#7:
ama sen beğenmezsin
(16:35) KX#7:
hazır var elimde
(16:35) KX#7:
seni de tanıyo ühım
(16:35) KX#7:

:D
(16:35) Çağdaş / Cut! :
kim
(16:35) KX#7:
söylemem
(16:35) KX#7:
sen de onu çok iyi tanıyorsun
(16:35) KX#7:
ama sen beğenmezsin onu
(16:35) Çağdaş / Cut! :
lan kim söylesene
(16:35) KX#7:
yok sen küfredersin söylersem
(16:36) Çağdaş / Cut! :
yok etmem ama kızarım belki
(16:36) Çağdaş / Cut! :
söyle
(16:36) KX#7:
kızarsın söylemem
(16:36) Çağdaş / Cut! :
lan söyle
(16:36) KX#7:
cıx
(16:37) Çağdaş / Cut! :
çok iyi tanıdığın biri dedin.çok iyi tanıdığım biriyle zaten şimdiye kadar duygusal bişey hissetmediysem olmaz demektir
(16:37) Çağdaş / Cut! :
o yüzden çokta fifi söylemezsen söyleme
(16:37) KX#7:
tamma söylemiyorum lan
(16:37) KX#7:
o sana karşı bi şeyler hissediyo ama söylemem
(16:39) Çağdaş / Cut! :
yalancının...
(16:39) KX#7:
ne istersen
(16:39) Çağdaş / Cut! :
kim lan söylesene
(16:39) KX#7:
cıx
(16:39) Çağdaş / Cut! :
sövcem ama uğur
(16:39) Çağdaş / Cut! :
söyle lan
(16:40) KX#7:
sen söylemezsen söyleme dedin susar mısın
(16:41) Çağdaş / Cut! :
ağzını burnunu kırarım
(16:41) KX#7:
susar mısın
:D



Yine aradan aylar geçti ama o kızın kim olduğunu hala öğrenemedim. Açıkçası hala da merak ediyorum.


O anılar sadece bunlarla sınırlı değil. Ondan kalan resimler, şarkılar da var. Mesela 11 aralık 2008'de benim verdiğim sitede kendisine yaptığı montajı bana atması. Umarım bu resmi burda yayınladığım için bana kızmaz ama cidden ilk defa yapılan montaj için çok başarılı ve o gün baya güldüğümü de hatırlıyorum.



Gönderdiği şarkılar hala duruyor. Her ne kadar tavsiye ettiği şarkıları sevmesemde yinede silmedim. O şarkılar arasında Zardanadam - Kalbim yok, Üç nokta bir - Dediler ki, Feridun Düzağaç - Beni Bırakma (sondan 2 taneyi seviyorum çünkü onları ben istemiştim) gibi şarkılar var ve hala duruyor. Zardanadam'ı zorla yollamasına ve benim önyargılarıma rağmen bu şarkıyı bana beğendirdiği içinde teşekkür ederim.

Yine sohbet günlüklerine geçip zaman zaman en saçma konularda bile tartıştığımızı göstereyim.


(02:49) Çağdaş ㋡:
Superman’in gücünün büyüklüğü tam olarak belli değildir.Genel olarak 100 ton ağırlığı kolaylıkla kaldırabilecek olduğu kabul edilir ama tam olarak ne kadar ağırlığı kaldırabileceği bilinmez.Superman kolaylıkla Mısırda ki büyük piramit’i kaldırabilir bunun toplam ağırlığı 6 milyon tonun üzerindedir ve bir dağı yerinden kaldırıp atabilir.Superman gücünün küçük bir kısmı gezegeni yerinden oynatabilir bunun için gereken solar enerjiyi dünyanın sarı güneşinden alır.Superman çizgi roman karakterleri arasında fiziksel güç olarak en güçlü karakter kabul edilir.
(02:49) [b]KiniX[/u]:
Bu ne lan
(02:49) [b]KiniX[/u]:
(02:50) Çağdaş ㋡:
süperman'in özel gücü
(02:51) Çağdaş ㋡:
100 ton ağırlık kaldırabiliyomuş
(02:51) Çağdaş ㋡:
e yuh yani
(02:51) [b]KiniX[/u]:
Yalan lan
(02:51) [b]KiniX[/u]:
(02:52) [b]KiniX[/u]:
100ton. 1ucak kac ton olur
(02:53) Çağdaş ㋡:
(02:53) Çağdaş ㋡:
lan ne uçağı uçak 100 ton bile değildir
(02:54) Çağdaş ㋡:
ama olabilirde
(02:54) [b]KiniX[/u]:
Tamam iste. Bi ucak kac ton?
(02:54) Çağdaş ㋡:
evet evet vardır o kadar
(02:54) Çağdaş ㋡:
ne bileyim sorduğun adama bak
(02:54) [b]KiniX[/u]:
Lan googlede falan arat bi
(02:55) Çağdaş ㋡:
lan sırf uğraştırıyon adamı başka bişey değil
(02:55) [b]KiniX[/u]:
(02:55) [b]KiniX[/u]:
Olm arat bi
(02:55) Çağdaş ㋡:
gemi kaç tondur var
(02:55) Çağdaş ㋡:
gemi olsunmu?
(02:56) [b]KiniX[/u]:
Olsun bakalim
(02:56) [b]KiniX[/u]:
(02:58) [b]KiniX[/u]:
?
(02:59) [b]KiniX[/u]:
Olm uyuyup kalcam burda.Benim senin gibi pcm yok. Canim sıkılıyor
(02:59) [b]KiniX[/u]:
(03:01)
[b]KiniX[/u] size bir titreşim gönderdi.
(03:01) Çağdaş ㋡:
bekle lan
(03:01) Çağdaş ㋡:
cevap yazacaklarına yorum yazmış saflar
(03:01) [b]KiniX[/u]:
?
(03:01) [b]KiniX[/u]:
(03:05) Çağdaş ㋡:
880 çarpı 1000
(03:05) Çağdaş ㋡:
o kadarmış
(03:05) [b]KiniX[/u]:
Ton mu?
(03:06) Çağdaş ㋡:
evet
(03:06) Çağdaş ㋡:
1000 kilo 1 ton
(03:06) Çağdaş ㋡:
1 ton çarpı 880
(03:07) [b]KiniX[/u]:
Püff
(03:07) [b]KiniX[/u]:
Lan 8 supermen 1 gemiyi kaldiramiyo mu
(03:07) [b]KiniX[/u]:
(03:08) Çağdaş ㋡:
yok lan 1 süperman 1 gemiyi kaldırabiliyo
(03:09) [b]KiniX[/u]:
Olm 100 ton kaldirmiyo muydu bu adam
(03:09) [b]KiniX[/u]:
Gemi 880ton
(03:09) [b]KiniX[/u]:
?
(03:09) [b]KiniX[/u]:
(03:09) Çağdaş ㋡:
hee
(03:09) Çağdaş ㋡:
doğru lan

İşte bu adamla benim yaklaşık 1 yılım geçti. Aklıma estikçe gider bu sohbet günlüklerini okurum. Bazen hüzünlenir bazen kahkahalarla gülerim. Güzel günlermiş çünkü. Şimdi o 19 yaşında ve 19. yaş gününü geçte olsa böyle bir şekilde kutlamak istedim. Geçmiş doğumgünün kutlu olsun Uğur. Nice mutlu yıllara.

Not: o yarım kalan ve açıklamadığın şeyleri burda açıklamak istersen okurum yani. Hayır, merak ettiğimden değil yani ne bileyim hani belki duyguların depreşmiştirde vicdanın sızlamıştırda dur lan açıklayayım bari dersin diye şeyettim ama yani açıklamıycaksanda sorun değil. (Açıkla lan yeter artık 1 yıldır beynimin bir köşesi çözümlenmeyi bekleyen sorularla dolu.)

17 yorum:

KınıX 22 Kasım 2009 13:59  

HTML'iniz kabul edilemez: Must be at most 4,096 characters

Senin blog bana küfretti haberin olsun. Neyse parçalayarak yollayacağız o zaman. :D

Lan... Yemin ederim şimdi karşımda olsan indirmiştim kafana bir tane. :D

Öyle anlar geldi ki, yolda karşılaşsam tekme tokat dalardım sana. Ama yine de şu an bile kendimi en çok ifade etmeye çalıştığım ve bunu en rahat başardığım 3 kişiden biriydin hep. Ne bileyim, beklemiyordum böyle bir şey. Bu sene bana iyi ki doğmuşum dedirten 3 kişiden birisi oldun. :) Teşekkürler.

Şimdi gelelim kapsamlı yoruma (evet, burdan önceki kısım sadece ön sözdü, şimdi gelelim asıl kısıma)

KınıX 22 Kasım 2009 14:00  

Dediğin gibi, çok garip bir ilişkimiz vardı bizim. Benim sevdiğim şeylerden önyargılarla nefret ederdin, sen aşırı iyimserdin; ben aşırı kötümser. Sen güldürmek için çabalıyordun, ben çabaladığım için güldürüyordum. (cık anlatmak istediğim şeyi anlatamadı sanırım bu cümle, idare et. Hatırlarsın; pek de anlamlı cümleler kurmayı beceremiyordum, hala öyleyim.)

Yani oldukça zıttık. Ama severdik birbirimizi. Ne yediğimizi ne içtiğimizi bile anlatırdık birbirimize. Ne oldu bilmiyorum, oldu işte bir şeyler. Ard arda birikmiş tartışmalar, bir kaç ufak, bir kaç büyük hata... Dost dediğin insanı düşman olarak görmenin ne kadar zor olduğunu bence sen benden daha iyi biliyorsun.

KınıX 22 Kasım 2009 14:00  

Her neyse. Dediğin gibi çok güldüm; ama tek değil, senle güldüm. Çok ağladım; ama senin şebekliklerin yüzünden uzun sürmedi pek. Hatırlar mısın bilmem tam şu satırı yazarken aklıma bir şey geldi. "Kahramanlar Yalnız Değil Derneği." Hatırlar mısın acaba? Nerden aklıma geldiyse şimdi. :D
Benim için hep önemli biriydin, ve nefret etmeye çok çabalamama rağmen nefret edemediğim tek kişiydin şu ana kadar. Beceremedim valla. :D

KınıX 22 Kasım 2009 14:00  

Ama her zaman dediğim gibi kendimdim. Rol yapmayı beceremezdim, hala beceremiyorum. Zorluyorum ama olmuyor, içimde ne varsa dışım da aynı oluyor hep. Bazen bu yeteneksizlik yüzünden çok acı çeksem de bu böyle. Senleyken de böyleydi; içimde ne varsa dışımda da o vardı hep.

Şimdi gelelim açıklamalara:
SiBiNo... :D
O kadar da mühim bir şey değil; Silik Bir Nokta'nın kısaltılmışı.

KınıX 22 Kasım 2009 14:00  

Bu arada o kız kimdi hatırlayamadım. Ama sanki cidde birisi varmış gibi konuşmuşum; demek ki senden hoşlanan birisi bendne yardım istemiş o ara. :D Ama cidden hatırlamıyorum.

Bu arada arada geçen entrym de iyiymiş he. Hala korkarım format atmasını bilen kızdan; gece rüyama girse uçuk atar dudağım. O derece.

Bu arada o resmi gördüğüme bu kadar sevineceğimi sanmazdım. Melankolik süpermen. :D Senin resmini de spiderman'a yerleştirmiştim; ne bakıyon len diyen kabadayı bir örümcek adam olmuştun. :D
O değil de sarışın bir bireye yerleştirmiştim resmini, o duruyorsa onu koysana. :P

KınıX 22 Kasım 2009 14:00  

Ve şarkılara gelince...
Şeyi unutmam... Feridun Düzağaç'tan beni rahatta dinleyin'in sözünü yazmıştım sana. O aralar hep Hayki dinlediğim için o sandın ve "Berbat lan bu, söz mü" dedin. Ama Feridun Düzağaç söylüyor diyince; ooo süpermiş lan diye döndüğünü de. :D
Tek sevmediğim özelliğindi sanırım önyargıların. Zorla dinlettiğim şarkıları sevmeyeceğini bile bile neden attığım ıhala merak ediyorum. Ama attım işte. :D Aç dinle lan.

Neyse. Öyle işte. Çok uzun bir yorum oldu sanırım. Ama bu yazı benim, bana yazılmış. İstersem 4 5 katını da yazarım. Yayınlamazsan gidip kendi blogumda yayınlarım. Benim doğum günüm lan; o da olmadı facebook'a koyarım. :P Yorum da benim doğumgünü de.

KınıX 22 Kasım 2009 14:01  

1 sene geçti be çado; en iyi dost olarak 1 sene ve ardından en iyi düşman olarak 6 ay; oldu mu okadar? Oldu sanırım. Değerliydin benim için, hep öyleydin, hala da öylesin. Dedim ya, nefret edemedim bir türlü senden. Ama bazı dönemlerde bunu o kadar istedim ki. Ama beni anlamaya çalıştığına cidden inandığım ilk kişiydin, ve anladığımı düşündüğüm de ilk kişi. Nasıl uyuşurduk birbirimize bilmiyorum, ama dönüp baktığımda gülerek hatırlayabildiğim bir sürü anıyla dolu ismin. 19 oldum be... Yaşladım. Ama dedim ya; belki de bu sene ilk kez içten bir şekilde "İyi ki doğmuşum" dedim. Bunda 3 ana etmen vardı. Bunlardan birisi sensin. İyi ki doğmuşum be çado. İyi ki tanımışım seni, iyi ki bu kadar iyi şeyi yaşamışız. İyi ki tartışmışız ve kavga etmişiz hatta; çünkü eminim bu da olmalıydı. Hayatın bir işleyişi var, kimsenin çözemediği; çoğu kişinin çözmeye bile çalışmadığı bir işleyiş. Biz bu işleyişin iyi tarafındaydık, ama dönen çarkların arasında kaldık. Ama yine de dedğim gibi yığınla iyi anıyla anıyorum ismini. :D Ki bilirsin pek iyi anılarım yoktur hayatımda.

KınıX 22 Kasım 2009 14:01  

Teşekkürler. Hakettiğim ya da haketmediğim ne verdiysen bana. Her şey için teşekkürler. ;)

Özgür 22 Kasım 2009 14:14  

Baya bir geçmiş doğum günü ya. :D
Yalnız bende o yazıların altına attığın imzaları merak ediyorum kınıx. :D
Ben şey sanıyordum, hani seninle birlikte yazan birileri var, bunlar bir kaç kişi senin isminin yanında onların ismi de yazıyor şeklinde bir yorum getirmiştim ama anladım ki tamamen saçma bir teori kurmuşum. :D

KınıX 23 Kasım 2009 03:11  

Ya onlar o yazıyı yazarkenki ruh hallerimi belirtiyor. SiBiNo (silik bir nokta) karamsar yazılarda, Izar (aşık) daha pozitif aşk yazılarında, SiBeG (siyah beyaz gökkuşağı) karamsar olan ama içinde biraz ışık barındıran yazılarımda.... Falan. :D

ne ki bu 23 Kasım 2009 12:52  

Ya var ya, şu son yorumları okuyana kadar sevinçten uçuyordum. Neden mi? Biri neden mi dedi? Yahu şey, SiBiNo'nun anlamını ben diyeceğdim, ortalığı acuh karıştırasım vardı ama demiş birileri, peehhh. O kişiye buradan teessüflerimi yolluyorum. Gitti mi? Her neyse. Alır o, hıh.
İşin bir de şu boyutu var; burnum tıkalı olmasa, rahat nefes alıyor olsam, yemin ederim ağlardım bu konuşmanıza haa. Ciddiyim duygulandım fakkat velakin, botoks yaptırmışçasına duygularımı belli edemiyorum a dostlar.
Bilmiyorum neden bu hale geldiniz, ki bu duruma en çok üzülenlerden biriyim, soramadım da sebebini -ne yani, "meraklı şey" damgası mı yeseydim?- ancak; eğer ki siz birbirinizden nefret etmesini beceremediyseniz bu vakte kadar -arkadaşım saat kaç oldu, edeceksen et nefret mefret, herkesin kendine göre işi gücü var, sizi mi takip edücüüüz- bundan sonra da nefret edemezsiniz diye düşünüyorum ve seviniyorum akabinde.
Şu anda elime geçen bir bilgiyi aktarmak istiyorum, yorum uzun olunca sığmıyormuş, parçalamak gerekiyormuş. Çok pis kavga edesim var. Ben parçalamaya gidiyorum, hadi gorüşürük.
(Ha bu arada, ellerinize sağlık, tadı çok güzel olmuş, ımmm)

Çado 24 Kasım 2009 04:00  

Teşekkür edip geçirtirceksin sandımda baya bi yorum yazmışsın :D

Kahramanlar Yalnız Değil Derneği. Hatırlamam mı? Söyleyeni sevmezdim de başlığını çok severdim. Çünkü kahramanlar asla yalnız değildir :D Kahraman diyince benimde aklıma Adıyaman geldi şimdi. O nabıyo iyi mi? Selam söyle :D

SiBiNo'nun anlamı bumuydu lan? Bende Kınıxca olabilir diye başka anlamlar katmaya çalışıyodum. Türkçe'ymiş meğer :D Güzel anlamı varmış

Çado 24 Kasım 2009 04:00  

Hatırlıyosundur be biraz daha düşün belki hatırlarsın. Yeminlen taa ocak ayından beri aklımda hala çıkmadı :D Hatırlamaya çalış belki gelir aklına :D Bi düşün bakalım listendekilere tek tek bak belki heh buydu lan diye hatırlarsın bi bak sen :D

O beni montajladığın resimleride koycaktım ama sildiğimi hatırladım. Çünkü aile var lan, rastgele gören olur oha diyen olur diye :D Yoksa senin resminden sonra ilk onlar aklıma gelmişti ama onları msnden attığın günkü konuşma kayıtları var. Onlarda baya eğlenceli :D

Çado 24 Kasım 2009 04:00  

Sende benim tavsiye ettiğim şarkıları dinlemezdin zaten. Senin şarkının sözünü yazıp güzel mi kötü mü diye hazırladığın tuzak sorulardan bir çok örnek var hala bende :D

6 ay değil 10-11 ay oldu lan. Sende taktın 6 ay'a :D Yorum yaparken bile ahenkle yazıyosun :D "Biz bu işleyişin iyi tarafındaydık, ama dönen çarkların arasında kaldık." İyiymiş :D Bak farkettiysen yazdığın şeyleri pek beğenmezdim, kafama uymazdı ama bunu beğendim :D

Çado 24 Kasım 2009 04:01  

Neyse, tekrar iyi ki doğdun. Doğum gününü belki en anlamlı kılan şeylerden biri arkadaşlar tarafından hatırlanmak, 1 günlüğüne bile olsa makam koltuğuna oturmaktır :D Bunu yaşayabildiysen ne mutlu bize.

(ulan kendi blogum bana bile izin vermedi tek yorum yapmama, parça parça gönderdim :D)

Çado 24 Kasım 2009 14:07  

Ne ki bu;

Evet aslında tekrar okudumda cidden duygusal komedi türü bir yazı olmuş :D Ama senin yorumun daha duygusal geldi bana. Aslında sebebini sorsan anlatacak kişileri bulurdun, ki meraklı şey gibi bir sıfata tamamen karşıyım. İnsan merak ettikçe öğrenir, merak iyidir. merak ne güzel şey, güzel şey merak. Sen merak et, biz nefret edelim :D Bu arada bu bloga yorum yazan 3. kişisin. Birincilik lonely'de, ikincilik kınıx'ta, üçüncülük sende artık :D He üçüncü olunca noluyo? Bişey olduğu yok. Öyle üçüncülük damgası yiyosun sadece. Ödül falan bekleme yani :D Hadi görüşürüz.

ne ki bu 30 Kasım 2009 09:32  

Duygusal komedi mi?
Ya bence böyle bir türe bulaşmayalım. Bak diyelim böyle bir tür ettik. Türettik. Ne olur? Türemiş tür! Öğğğ, iğvaaaancım. Şey olur şey. Düşünsenize, yazı bir duygusal bir duygusal, akıyor yaşlar ırmak misali. E tabi yaşlar akar da burun durur mu? Burun akmaz tabi ama. Neden? Habire çekeriz yukarı ki burnumuzun dibinde pırım pırım(bu ne biçim ikilemedir yahu) parlamasın. Tabi hökür hökür burnumuzun içinde kaldı mukus dokusu mudur yapısı mıdır nedir, o işte. Bir anda olay komikliye geçiyor veeeeeee, burnumuzdaki hakim olduğumuz o hökürdeyen yapı, kahkahayı basmamızla günyüzüne çıkıyor volkan misali. PUFFF. E tabi ne oldu duygusal komedi derkene, tam bir facia oldu. Aman Allah göstermesin. Hayır yani duygusal komedi tarzında bir şey okuyacağım diye, burnumdan baloncuk çıkartmayı göze alamam. Nayır, nolamaz...
Ama üçüncülük iyidir. Sevdim bunu. Üçüncü benim, savulun!

Yorum Gönder

free hit counter Valid XHTML 1.0 Transitional

.   ©2010 - Uzun Hikaye | Çağdaş Temel tarafından hazırlanmıştır.

Tema düzenleme: KınıX (Uğur KINIK) .