Allah analı babalı büyütsün


Bu sabah gene kahvaltıyla beraber çizgi film izlemek geldi içimden. Kanalları rastgele zaping yaparken Taş Devri'ne rastladım. Hemde baya bi ilerlemiş bölümüne. Daha doğrusu bölüm değilde filmiydi. Filmin adı The Flintstone - hollyrock a bye baby'ydi. İzlediğim filmde Çakıl ile Bambam evlenmiş ve çocukları oluyordu. Çakıl hamile, doğum yapacak. Tüm ailesi onunla birlikte doğumhanedeler. Bizim eski sert, güçlü Bambam birden yumuşak, nazik, tamam karıcım, sık dişini karıcım moduna geçiyo. Barney elinde kamerayla o anı kaydediyo falan. Ve Çakıl zor bir doğum gerçekleştiriyo. Çakıl ve Bambam'ın ikiz bebekleri oluyo. Biri kız biri oğlan. Bu seferde kız olan Bambam'ın bebekliği gibi aşırı güçlü oluyo ve babasının saç rengi olan beyaz renkli saçları oluyo. Erkek olan biraz daha ağlak ve onunda annesi gibi kızıl saçları oluyo. Yani kız babasına çekmiş, oğlanda annesine. Çok duygulandım bi an. Fred'le Barney dede oldular :'( Hatta eğer yanılmıyorsam Taş Devri'nin yapımcılarından bir tebrik kartı aldılar. Hanna - Barbera'dan sevgilerle yazıyormuş kartta. Bu beni daha da duygulandırdı. Düşünsene çizgi filmin yapımcıları kendi çizdikleri, çizimleriyle hayat verdikleri karakterlerin bile doğumlarını kutluyo. Neyse, sonrasında Çakıl'ı patronu arıyo, bebek sahibi olduğundan habersiz sanırım. Çakıl'a terfi ettiğini söylüyo ama Çakıl bir an için tereddüt ediyo. Çünkü artık o bir anne. Sorumlulukları var artık. Çocuklara kim bakacak falan diye düşünürken Wilma kızıyla konuşuyo, ee sonuçta o artık anneanne olmuş, torunlarına bakabilir dimi? Çakıl'da terfi teklifini kabul ediyo. Telefonu kapattıktan sonra "Yaba daba duu!" diyo ve orda reklam oluyo. Devamını göremedim sonra misafirler geldi falan. Ama Taş Devri'ni yıllar sonra seyretmem, hemde böyle ayrı filmine denk gelmem beni mutlu etti. Sonuç olarak Çakıl ve Bambam'ın adına çok sevindim. Çizgi film dünyasına kattıkları yeni üyeler için onları kutlar, Allah analı babalı büyütsün derim. He bu arada kız olana Roxy, erkek olana Chip adını verdiler. Yada tam tersiydi hatırlayamadım.

0 yorum:

Yorum Gönder

free hit counter Valid XHTML 1.0 Transitional

.   ©2010 - Uzun Hikaye | Çağdaş Temel tarafından hazırlanmıştır.

Tema düzenleme: KınıX (Uğur KINIK) .