Kendi Doğum Gününün Palyaçosu Olmak

Evet blog. Bugün, yani saat itibariyle dün benim doğum günümdü. 18 yaşıma girdim. Ve açıkçası hala küçük bir çocuk olduğumu farkettim. Evet ben kaç yaşıma gelirsem geleyim hep çocuk kalacağım bundan eminim. Çünkü bitmez tükenmez sorunlarım, geçmiş zaman'a aşırı takıntım, ve geçmiş zamandan kalıntılarım var.

Bilirsin, çoğu yabancı dizide doğum günü çocuklarına aileleri palyaço getirttirir, çocuklarını eğlendirir ve gönderir. Bugün ben çok farklı birşey yaptım. Evet çok ama çok farklı. Kendi doğum günümün palyaçosu oldum. Yani hem doğum günü çocuğu hemde palyaço oldum. Söyleyince biraz tuhaf geliyor olabilir ama sadece görmeni isterim. Karar senin...


Hani evde denemeyin derler ya, bunu her yerde deneyin... Gerçekten çok eğlenceli.


0 yorum:

Yorum Gönder

free hit counter Valid XHTML 1.0 Transitional

.   ©2010 - Uzun Hikaye | Çağdaş Temel tarafından hazırlanmıştır.

Tema düzenleme: KınıX (Uğur KINIK) .