Geçmiş Olsun Deniz Seki

Duyduğuma göre dün Deniz Seki tahliye olmuş. Açıkçası hayranı olduğum için bu habere çok sevindim. "Aaa şuna bak, uyuşturucu bağımlısı tahliye oldu diye seviniyo" diyenleri duyar gibiyim. Onlara iki çif lafım var... Hep dediğim gibi: "Sanatçıların özel hayatları umrumda değil, önemli olan yaptığı sanattır." İşini iyi yapıyor mu? Evet. Sana bana bi zararı var mı? Hayır. E o zaman hayranı olmamın bir sakıncası yok demektir. Bu sözümün hala arkasındayım ve öyle olmayada devam edicem. Sevdiğim bir sanatçıdan bir hata yaptı diye nefret edecek değilim. Eşini aldatan olur, uyuşturucu kullanan olur, sapık mapık olur, katil falan olur ama bunlar beni hiç ilgilendirmez. Hüsnü Şenlendirici karısını bir kadın için terketmiiiiş! Eee ne yapayım şimdi? Sırf böyle bir hata yaptı diye onun sanatını görmezden mi geleyim? Banane onun özel hayatından... Adam güzel çalıyor mu? Çalıyor. Tamam o zaman olay bitmiştir. Deniz Seki uyuşturucu kullanmıııış! Eee bundan banane? Sanatçının özel hayatından ba-na-ne! Sanatını güzel bir şekilde icra ediyorsa o sanatçı ne yaparsa yapsın benim gözümde sanatının değeri kadardır.

Şimdide her böyle olaylarda olduğu gibi ikiye ayrıldılar. Deniz Seki'den hatası yüzünden nefret edenler ve hatasına rağmen ona hala destek olanlar... Ben destekçilerindenim. Bir sanatçının yaptığı hatadan dolayı o sanatçıdan nefret eden, o sanatçıyı aşağılayan, yuhalayan zihniyeti anlayamıyorum. Hata yapmışsa kendine yapmıştır, sana noluyor? He işte kötü örnek oluyor, bir sanatçının her zaman sevenlerine iyi, güzel örnek olması gerekir falan filan dersiniz, ben bu görüşünüze yine katılmam. Dünyada hergün kaç milyon kişi insanlığa kötü örnek oluyor biliyor musunuz? Zaten sağımız, solumuz, her tarafımız kötü örneklerle dolu, bir sanatçı kötü örnek olsa noooluur olmasa ne olur? Zaten özel hayatlarındaki yanlışlıklarına takıp sanatını görmezden geliyorsan anla ki sen televolecisin, magazincisin. Sözüm bunu okuyanlara değil yani böyle düşünenlere.

Bi klibi vardı Deniz Seki'nin, bilmem hatırlar mısınız... Yıldız Tilbe'nin yazdığı "Kim bu gözlerindeki yabancı" şarkısına ait bir klibi var. Söylenenlere göre o dönem bu klini izleyen herkese kendini hayran bırakıyormuş. Şimdi sizi o kliple baş başa bırakayım, sanatını güzel icra ettirebiliyor mu kararıda siz verin...



Video açılmıyorsa yazın işte google a onuda ben mi söyleyeyim :) O değilde böyle biri hapiste hayal edilebilir mi yaa, zaten yeterince pişman olmuş. Kıyamam :)

2 yorum:

Özgür 4 Ekim 2009 07:26  

Ben en çok Bayhan'a o kadar çemkirdikten sonra kendi sabıkasıyla ne halt edecek onu merak ediyorum. :D

Ama Bayhan'ı da günahım kadar sevmiyorum be abi ne kadar gereksiz bir insandı o öyle ya. :D

Çado 4 Ekim 2009 09:15  

Eee bazen insanın büyük konuşmaması lazımmış demek ki :D

Bak bu olayı unutmuştum hatırlattığın iyi oldu. "Ben sabıkalı biriyle aynı programda olmak istemiyorum" gibi birşey söylemişti sanırsam. Vay be! Cidden büyük konuşmamak gerekiyormuş. Ama düşününce Bayhan bir katildi, Deniz Seki'yse bağımlısı olduğu maddeyi bırakamamanın cezasını çekti. Neden başladıysa artık o da ayrı bir konu.

Bayhan konusuna zaten girmek istemiyorum çünkü çok fena bir vakaydı o :D İşte böyle kimi medya maymunları vardır, sahneye çıkarlar, soytarılıklarını sergilerler ve bir daha hatırlanmamak üzere tozlu raflarda yerlerini alırlar. Yarışmadan sağlam temelli bir şarkıcı olunduğu nerde görülmüş yaa, nasıl bu tuzağa kanıp düşüyolar hayret.

Yorum Gönder

free hit counter Valid XHTML 1.0 Transitional

.   ©2010 - Uzun Hikaye | Çağdaş Temel tarafından hazırlanmıştır.

Tema düzenleme: KınıX (Uğur KINIK) .