İtiraf - 1

İtiraf ediyorum sevgili okur:

Her hafta kitapçıya gidip Uykusuz dergisinin en kısa köşelerini okuyorum. En kısası şimdilik takip ettiğim kadarıyla Şizofren. Fırat'ta vardı kısa olan ama o bi kaç haftadır yok. Her hafta düzenli olarak kitapçıya gidip, önce kapaktaki karikatüre bakıp, ardından Deniz Ensari'nin çizdiği Şizofren köşesini okuyup, sanki alacakmışım gibi sayfaları yavaş yavaş çevirip, alıcı süsü veriyorum kendime. Almıyorum haliyle... Aldığım yere geri koyup etrafı kolaçan ediyorum acaba uzun süre durdum diye farkeden oldu mu diye. Mutlaka farkeden vardır ama artık alışmaktan ses çıkarmıyorlardır. Yakında daha ben dergi raflarına uğramadan "Senin dergi geldi, al. Geç şu taburede oku, sonra yerine geri koy. Kendine eziyet ediyorsun evlat. Al rahat rahat oku, sende rahat et bizde..." diye herşeyi kabullenirlerse hiç şaşmam. Hızlı okuma yeteneğini geliştirip daha uzun metinlere geçicem. Şu sıralar gözüm Sandık içi'de :)

1 yorum:

KınıX 31 Ekim 2009 17:31  

Uykusuz sevmem; sadece Umut Sarıkya okuyorum uzun bi süredir. Onu da sağolsun herhangi bir arkadaşın elinde görünce 'Aaa, bakabilir miyim?' ayağına yatıp okuyorum. :D

Sana da tavsiye ederim, öyle kitapçı köşelerinde zor olur. Birisinin elinde görünce yumul direk. :D

Yorum Gönder

free hit counter Valid XHTML 1.0 Transitional

.   ©2010 - Uzun Hikaye | Çağdaş Temel tarafından hazırlanmıştır.

Tema düzenleme: KınıX (Uğur KINIK) .