Bir Doktor Reçetesi Olarak Benim Blog

Bugün farkettim de benim blogu psikolojik manyaklar takip ediyor lan. Şu blogun en altında sayyac denen bir dalga var ya, ona tıkladığında kimin google'a ne yazarak senin siteni bulduğunu yazıyor. Çıkan sonuçlar çok şaşırtıcı. Mesela bugün İstanbul'dan biri google'a "Şizofreni Maceraları" yazarak benim blogu bulmuş. Bir insan neden şizofreni maceralarını merak eder ki? "Buruşturulup atılmış kağıdın hikayesi" yazan bile var. Yine İstanbul'dan katılan bir izleyicimiz google'a "paranoya nasıl yenilir" yazıp bulmuş. Bu daha birşey değil geçmişte ne çok piskolojik sorunlarını yazmışlardı da daha yeni aklıma geldi bu konuyu bloga taşımak. Bu arada uzun zamandır yazamıyordum içimi döktüm rahatladım he.

Bu piskolojik konularda bu kadar rağbet görürse psikoterapi günleri yapıcam artık bu blogda. Konsept tamamen değişicek. Blogun başlığını "Sorun, cevaplayalım." yapabilirim mesela. Olmadı "Evinizin pisikoloğu" koyarım başlığı. Ondan sonra temayı böyle döne döne küçülen o hipnoz çemberlerinden yaparım. Hergün bir piskopatın hikayesini yazarım. Bence tutar bak he. Toplumun buna ihtiyacı var galiba. Piskolojik sorunlarını google'la paylaşan insanlardan ne beklersin...

Haydi kaçtım.

2 yorum:

Madam de la Red 9 Ocak 2010 18:08  

hehe:)
çaldım ki ben de hemen.
heyecan yaptım.
sırf nasıl arayıp da buluyorlar merakım yüzünden.
yoksa ben zaten anlamıyorum niye okuyolar ki insanlar benim blogumu??..
yani bu bile (blogumu okuyo olmaları bile) bence yeterince açık bi şekilde gösteriyo psikolojik şeyden oldukları.(neyden?)anladın onu sen.

Çado 10 Ocak 2010 05:27  

Niye okuyolar sorusunu sormadan önce niye yazıyorum diye sormalısın kendine bence. Ki bana kalırsa senin blogunu okumak için bir çok sebep var. Bir kere -bana göre- senin blogun çok farklı, çok özgün bir yapısı var. Yani böyle değişik konularda değişik şeyler yazman falan. Hem ilgi çekici hem de psikolojik şeyden dolayı. Ama bu farklı. Olumlu psikolojik yönden bişey. Masum düşünceleri psikoloğa anlatırmış gibi yazman falan bana çok ilgi çekici geliyor. Mesela birşey anlatıp sonuna "hı hı evet" demen baya güldürüyo beni :D Sanki bi iç çatışma varmış, bir tarafın çocuksu fikirlerini söylerken diğer tarafın hı hı evet diyip onun fikirleriyle dalga geçermiş gibi bir havası var. Bence bu anlatmaya çalıştıklarımı da sen anladın :) Çok eylenceli bir blogun var ve benim ilk takip ettiğim blog seninkiydi, yani ilk göz ağrım Andıran Otu'dur :) Ailecek olmasa bile severek izliyoruz.

Yorum Gönder

free hit counter Valid XHTML 1.0 Transitional

.   ©2010 - Uzun Hikaye | Çağdaş Temel tarafından hazırlanmıştır.

Tema düzenleme: KınıX (Uğur KINIK) .